Nederlands English  Gratis verzending boven € 50 binnen NL Hoge klantwaarderingen

Veel gestelde vragen

Wat is UnderWunder®?

UnderWunder verkoopt uitsluitend speciaal ontwikkeld ondergoed voor kinderen en volwassenen met obstipatie, ontlasting en urineverlies problemen en zindelijkheidstrainingsbroekjes voor peuters van een hoogwaardige kwaliteit.

Hoeveel kan de onderbroek opvangen?

Het ondergoed voor kinderen vangt ongeveer 75 ml op in een tijdsperiode van circa 4 uur. Voor het ondergoed van volwassenen is de absorptie circa 125 ml in een tijdsperiode van 4 uur. Het ondergoed absorbeert dus niet een volledige blaas, maar wel scheutjes en druppels gedurende een langere periode.

Zijn de broekjes goed uitwasbaar?

Ja, het UnderWunder® ondergoed is van een bijzondere kwaliteit en kan daarom veelvuldig worden gewassen. Wij raden u wel aan waspoeder te gebruiken in plaats van vloeibaar wasmiddel aangezien waspoeder dieper in de vezel dringt. Voor een langere levensduur raden wij de droger af. Zie ook ons wasvoorschrift.

Zijn de onderbroeken ook via winkels te koop?

U kunt de onderbroeken bestellen via onze website maar zijn ook verkrijgbaar bij diverse apotheken, thuiszorgwinkels, kinderwinkels, etc. Klik hier voor de adressen.

Cadeauservice?

U kunt artikelen feestelijk verpakt, met een kaartje, laten versturen naar een vriend, vriendin, familielid of collega. De meerkosten van deze service zijn € 2,50. U kunt deze mogelijkheid aangeven bij de verzendgegevens.

Is mijn bestelling goed doorgekomen?

U ontvangt altijd per e-mail een bevestiging van uw bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan is of de verzending van uw bestelling niet correct verlopen of is het door u ingevulde e-mail adres niet correct. Neemt u in beide gevallen contact met ons op via het contactformulier of telefonisch naar 0297 – 760 001.

Hoe kan ik betalen?

U kunt via iDeal gewoon betalen via uw eigen bank (Rabobank, Postbank, ING, SNS en ABN-AMRO). Houdt uw bankpasje en eventuele Random/Digi-Reader bij de hand, deze betaling dient u gelijk af te ronden in de "kassa". Uw bestelling wordt binnen 2 werkdagen verzonden. Ook kunt u betalen via bankoverschrijving (overboeking) en wordt uw bestelling binnen 2 werkdagen verzonden na ontvangst van uw betaling op onze rekening. Nieuw is "Achteraf betalen via Billink". Indien u kiest voor achteraf betalen gaat u akkoord met de daarbij behorende algemene voorwaarden. Met achteraf betalen ontvangt u eerst het product en betaald u later (binnen 14 dagen) de factuur. Tijdens de beoordeling van uw aanvraag worden de door u ingevulde gegevens conform de bepalingen van de algemene voorwaarden doorgezonden naar Billink B.V., welke deze zal toetsten op kredietwaardigheid. In geval van goedkeuring is uw bestelling geaccepteerd en kunt u achteraf betalen op rekening. U ontvangt vervolgens namens Billink B.V. de factuur. Billink B.V. is verantwoordelijk voor de verdere afhandeling van uw betaling.

Ik wil graag een artikel ruilen of retourneren?

U kunt een artikel ruilen voor een andere maat en/of artikel. U mag een artikel ook retour sturen. Wij storten, na ontvangst van het artikel, het aankoopbedrag excl. eventuele verzendkosten zo spoedig mogelijk aan u terug. Aan het ruilen en retourneren is een aantal voorwaarden verbonden:

  • al onze transacties vinden plaats onder de leveringsvoorwaarden welke u kunt vinden op onze site;
  • artikelen inclusief het bijgeleverde etui dienen binnen 7 dagen retour gestuurd te worden in een deugdelijke verzendverpakking;
  • artikelen dienen in originele staat te zijn en uiteraard ongedragen;
  • gaarne schriftelijk bij de retourzending aangeven wat de reden is;
  • de kosten voor het terugsturen naar UnderWunder zijn voor u. Niet voldoende of ongefrankeerde zendingen worden door ons helaas niet aangenomen;
  • bij ruiling nemen wij graag eenmalig de verzendkosten voor rekening van het opnieuw te versturen artikel;
  • wanneer voldaan wordt aan de voorwaarden voor retourzending, zal het aankoopbedrag binnen 10 dagen aan u worden terugbetaald.Voor meer informatie, raadpleeg de leveringsvoorwaarden

Ik wil mijn bestelling annuleren?

U dient binnen 24 uur uw bestelling per e-mail (een reply met verzoek tot annuleren van uw bevestiging) of telefonisch te annuleren (0297 - 760 007 tijdens werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Ik heb een vraag over een artikel of ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen?

Neemt u gerust contact met ons op. Per e-mail, ga naar ons contactformulier door hier te klikken. Of telefonisch: 0297 760 007 (tijdens werkdagen van 09:00 tot 17:00). Heeft u de onderbroeken niet via onze webwinkel gekocht dan verwijzen wij u met uw vraag en/of opmerkingen eerst naar uw verkooppunt.

Ik heb een klacht over een artikel?

De garantietermijn voor artikelen is 3 maanden na aankoop. Artikelen waarbij vermeld staat dat deze niet meer geruild/geretourneerd worden, vallen buiten de garantie. Neemt u zo spoedig mogelijk contact met ons op. U ontvangt per e-mail de instructies voor de klachtafhandeling en wij zullen zorg dragen, mits de klacht gegrond blijkt, voor een snelle en correcte oplossing. Voor meer informatie kunt u de leveringsvoorwaarden raadplegen.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Wij verstrekken geen gegevens aan derden en respecteren uw privacy. Voor meer informatie, raadpleeg de leveringsvoorwaarden.

Mijn vraag is niet beantwoord of ik twijfel?

Neemt u gerust contact met ons op, wij beantwoorden graag uw vragen over artikelen. Per e-mail, ga naar ons contactformulier door hier te klikken. Of telefonisch 0297 760 007 (tijdens werkdagen van 09:00 tot 17:00).

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »