Nederlands English  Gratis verzending boven € 50 binnen NL Hoge klantwaarderingen

Verzenden & bezorging

Gratis bezorging
Wanneer de waarde van uw order in onze webshop boven de € 50,- ligt, verzenden wij deze gratis naar het door u opgegeven adres binnen Nederland. Wij verzenden het dan binnen 2 werkdagen, waardoor u het in 2-3 dagen gratis bezorgd krijgt.
Heeft u een bestelling onder de € 50,- en kiest u voor verzenden binnen 2 werkdagen, dan kost dit € 4,95.

Gratis afhalen
Woont u in de buurt van Amstelhoek of rijdt u vaak over de N201? In dat geval is het ook mogelijk uw bestelling gratis bij ons af te halen. Dit kan ook op dezelfde dag van bestellen (afhalen van maandag t/m vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur).
Ons adres is Mennonietenbuurt 29 (1427 AX) in Amstelhoek.

Leveringen buiten Nederland
Bestelt u voor een afleveradres buiten Nederland, dan gelden er wisselende tarieven voor verzending (afhankelijk van het land van bestemming). Ook de levertijd is hierbij variabel, maar uiteraard wordt u op de hoogte gehouden met Track & Trace via de e-mail.
Binnen Europa bieden we gratis verzending aan voor orders vanaf € 250,-. Buiten Europa geldt gratis verzending vanaf € 500,-.

Levertijd bij vooruitbetaalde orders
Indien u bij het bestellen via de webwinkel ervoor kiest de betaling handmatig over te maken, kan het 1-2 werkdagen duren voor we uw betaling hebben ontvangen en verwerkt. Houd hier rekening mee en kies in dergelijke gevallen voor de verzendmethode ‘Binnen 2 werkdagen verstuurd’.

Na ontvangst van de betaling krijgt u per e-mail bericht en wordt uw bestelling nog dezelfde werkdag verstuurd.

Levering uit voorraad
In principe geldt: Als u het in onze webshop kunt bestellen, hebben we het op voorraad. Kunnen we het toch (tijdelijk) niet leveren, dan bieden wij u drie opties: Passend alternatief; latere levering; geld terug.

Uitvoering van bezorging
Voor het verzenden van de artikelen uit onze webshop maken wij gebruik van de diensten van verschillende vervoerders. Deze hebben wij geselecteerd op basis van een optimale dienstverlening richting u als consument. Hiervoor hebben wij met hen duidelijke afspraken gemaakt.

In het verlengde van onze producten doen wij er alles aan om u te helpen en dus ook een juiste verzending van uw artikelen. Alles wordt door onze medewerkers met zorg ingepakt en tijdig aangeboden bij de vervoerder van de door u gekozen verzendmethode.

Via hen ontvangt u Track & Trace meldingen per e-mail, dus zorg voor een correct emailadres bij het plaatsen van uw bestelling. Hiermee houden zij u op de hoogte over de actuele locatie van uw pakket en wanneer deze gepland staat om af te leveren.

Eventuele vertragingen van de chauffeur of verlate leveringen betreuren wij ten zeerste. Wij zien erop toe dat onze vervoerders volgens afspraak uw bestelling bezorgen. Echter kunnen wij, als Urifoon, géén verantwoordelijkheid en/of plichten dragen voor vertragingen door de bezorgdienst.

Bezorging tijdens Feestdagen
Onze vervoerders bezorgen niet op de volgende feestdagen. Uw bestelling zal in dit geval op de eerst mogelijke dag bezorgd worden.

  • Tweede Paasdag
  • Koningsdag
  • Hemelvaart
  • Tweede Pinksterdag
  • Pakjesavond (5 december)
  • Kerst
  • Oud- en Nieuwjaarsdag

Houdt u alstublieft rekening met oplopende druktes bij de vervoerspartijen rondom deze periodes.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »